FLEKKEFJORDKUNSTNERE 2017

Flekkefjord Kunstforening arrangerer kunstutstilling i perioden fra 18. mars til 2. april. Utstillingen viser arbeider av nålevende kunstnere med tilknytning til Flekkefjord. Betegnelsen kunstner favner i dette tilfellet vidt. Aktive produsenter av kunst på ulike nivåer og med ulik bakgrunn deltar. Hensikten med utstillingen er å presentere mangfoldet i uttrykk og teknikker innenfor det som skapes av samtidskunst av mennesker med tilknytning til Flekkefjord. Utstillingen arrangeres i det gamle rådhuset i Flekkefjord, et lokale som etter at biblioteket flyttet til kultursenteret "Spira", står tomt. Kunstforeningen håper at kommunen vil ta bygningen i bruk til permanent utstillingssted for Lars Kristian Gulbrandsens kunst (Galleri Gulbrandsen). Utstillingen viser at lokalene egner seg som galleri. Vi håper på hjelp til å gjøre arrangementet kjent i ulike medier. Vi vedlegger kopi av utstillingsplakat og et par bilder fra utstillingen. Åpningen finner sted lørdag 18. mars kl. 12.00. Vennlig hilsen Flekkefjord, 14. mars 2017 Flekkefjord kunstforening